ngoom5edma


اهلا ومرحبا بكم فى نجوم خدمة ابدعنا فتميزنا فتشرفنا بوجودك معنا
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المستشار هشام
استار (ة) خدماوية
استار (ة) خدماوية
avatar

عدد المساهمات : 1822
تاريخ التسجيل : 10/03/2011

مُساهمةموضوع: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 4:15 am

ياجامعه انا عاوز اشوف الترحيب عامل ازاى

بصراحه المنتدى ده جميل جدا

وكفايه ان مايو هو اللى عمله

ده هيزيده مالا واشراقا

اعرفكم بنفسى

انا هشام البرماوى

كلية حقوق الزقازيق

من ميت غمر دقهليه

عاوز اشوف بقى الترحيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
"." Dr.MaYoo "."
الـ ــ ــمــ ــ ــديـ ــ ــر
الـ ــ ــمــ ــ ــديـ ــ ــر
avatar

عدد المساهمات : 516
تاريخ التسجيل : 04/03/2011
العمر : 26
الموقع : www.ngoom5edma.own0.com

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 4:23 am

منور ياهشام واحنا هيزدنا شرف يا معلم

واشوف احلى تحية واحلى سلام من الناس الكرام على هشام البرماوى

واشوف احلى ضرب نار وسمعنى سلام شيلنى اشيلك عدينى اعدلك هههههههه

وكمان ذئاب الجبل كلب كلب

وعلى رأى المثل كلب المرة قطة هههههههه

ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ
ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ
ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ
ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ ضخ
ضخ ضخ ضخ ضخ
ضخ ضخ

ضخ ضخ

_________________



♥️ღ .حكمتين احفظهما في هذه الحياه
.
.
1) و انت في قمة الغضب . . لآ تَتخِذ قرار
.
.
2) وَ انتْ فِي قِمّة السعَادة. . لآ تَعطِي وعُد .. ღ♥️


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ngoom5edma.own0.com
remo
نجم (ة) خدماوية
نجم (ة) خدماوية
avatar

عدد المساهمات : 961
تاريخ التسجيل : 08/03/2011
العمر : 27
الموقع : فى بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 4:40 am

بس بقى سمع هوس وسمعنى احلى تحية الناس الشقية اللى فى المنتدى دية وسلام كبير حايم طاير عى حضرة المستشار الكبير المستشار هشام اللى هيبقى المحامى بتاعنا ونقولة منورنا يا كبير وانشاء الله تتخرج وتبقى محامى قد الدنيا وعيزين ندعيلوا يا جماعة اللهم ما كتر من قضياك امييييييييييييييين
اللهم زود مجرمينك قبل مظلمينك اميييييييييييييين
ودة تحية منى اى اخويا وحبيبى هشام يارب يكون المنتدى عجبك واحنا بقى انشاء الله اللى هناسس المنتدى دة بوجودنا ووجود كل الاعضاء اللى هنا واللى لسة مجوش

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الامبراطور
النجم (ة) الذهبى
النجم (ة) الذهبى
avatar

عدد المساهمات : 322
تاريخ التسجيل : 06/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 8:24 am

منور ياكبير المنتدى وبصبح وبمسى على الناس الكويسه اللى مشرفانا فى المنتدى

ورافعه راسنا والكبير كبير على طول السلام وسمعنى سلام الكبير كبير واللى ملوش

كبير يشتريله كبير وهديه منى ليك 130طلقه عربون محبه

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخططخخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخططخطخطخطخطخططخطخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخ

طخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخطخ

ههههههههههههه وكفايه كده علشان الطلق خلص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار هشام
استار (ة) خدماوية
استار (ة) خدماوية
avatar

عدد المساهمات : 1822
تاريخ التسجيل : 10/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 8:33 am

اشكركم ياجماعه على الاستقبال الرائع ده

وان شاء اله نكون عند حسن ظنكم ونقدر نفيد المنتدى الجميل واعضاؤه الرائعين

مايووو شكرا ياكبير على التحيه

ريمووو اشكرك ياحبيب قلبى على الكلام الجميل ده

الامبراطور انت الكبير بتاعنا وربنا يخليك على ضرب النار ده كله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
برنسيسه المنتدى
نجم (ة) خدماوية
نجم (ة) خدماوية
avatar

عدد المساهمات : 415
تاريخ التسجيل : 04/03/2011
العمر : 25
الموقع : الحته الشمال^^^@قلبى@^^^

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 12:00 pm

نورت المنتدى ياجميل وان شاءالله ييبقى اجمد بوجودك

_________________


من لن يعتبر وجودي مكسبا له لن اعتبر غيابه خسارة لي
ومن لا يقبل بي كحلا بعينيه فلا أقبله نعلا لقدمي
وان كان انفه فوق النجوم فالنجوم تحت قدمى .......!!!!
لا تندهش مهما خسرت من الأشياء ومهما اكتشفت من الأشياء فقدرك أن تعيش في
زمان كل ما به ممكن وجائز ومعقول لـــــــــــذلــــك ♥️ لاتمنح قلبك لمن لايقدر قربك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Muzak
النجم النحاسى
النجم النحاسى
avatar

عدد المساهمات : 203
تاريخ التسجيل : 06/03/2011
العمر : 28
الموقع : نعم صدقته..فقد كان صادقآ جدآ.....عندما كذب

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الخميس مارس 10, 2011 6:36 pm

اهلا بيك ياهشام نورت المنتدى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار هشام
استار (ة) خدماوية
استار (ة) خدماوية
avatar

عدد المساهمات : 1822
تاريخ التسجيل : 10/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الجمعة مارس 11, 2011 1:05 am

المنتدى منور بالناس اللى فيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
meza
نجم (ة) ابتدى ينور
نجم (ة) ابتدى ينور
avatar

عدد المساهمات : 99
تاريخ التسجيل : 11/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار   الإثنين مارس 14, 2011 1:56 pm

اهلا بيك يا ريس
منور المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عاوز احلى تحية واحلى ضرب نار علشان خاطر المستشار
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ngoom5edma :: منتدى الترحيب والمناسبات :: الترحيب بالاعضاء-
انتقل الى: